Klub Marketingowy | № 3 | Newsletter – strategia, content, automatyzacja

SPOTKANIE

W imieniu organizatorów zapraszamy na biznesowe spotkania przy kawie w Gdyni | № 3 | Obowiązują zapisy.

Podczas listopadowego spotkania klubu marketignowego porozmawiamy o NEWSLETTERZE z 3 perspektyw:

  • strategia, czyli jak to poukładać? 
  • content, czyli jak to napisać
  • automatyzacja, czyli jak to ustawić?

Wiesz, że wg badań Campaign Monitor, firmy, które wykorzystują kampanie mailowe mają wzrosty przychodów na poziomie nawet 760%??

Więc jeśli:

  • zastanawiasz się czy wprowadzić newsletter do swojej firmy, ale nie wiesz jak to zrobić
  • nie chcesz prowadzić newslettera bo sam/a nie czytasz maili i myślisz, że Twoi klienci są tacy jak Ty
  • chcesz wiedzieć jak zrobić to dobrze…

…to zapraszamy na listopadowe spotkanie klubu marketingowego!

Na scenie pojawi się aż 3 prelegentów – ekspertów, którzy na codzień pracują z newsletter i przekażą praktyczne wskazówki dla Twojego biznesu!

Kiedy? 15 listopada godzina 18:00 !

Za ile? 15 zł (opłata za gwarancje miejsca i przygotowanie materiałów na klubowe prelekcje, no i połowa to podatek  )

Zapraszamy 15 minut wcześniej, żeby spokojnie móc się rozgościć, zamówić pyszną kawę i ciasto dostępne na miejscu przed rozpoczęciem spotkania 

Co to jest Klub Marketingowy?

Klub marketingowy to spotkania przedsiębiorców, osób pracujących na stanowiskach związanych z marketingiem i sprzedażą, a także pasjonatów czy ludzi planujących założyć swoją działalność.

W luźnej atmosferze poruszamy biznesowe tematy, rozmawiamy o trendach, rozwiewamy wątpliwości i poruszamy zagadnienia dotyczącej wyzwań każdej branży. Wspólnie staramy się rozwiązywać bieżące problemy przedsiębiorców, wspierając swoje działania i budując relacje biznesowe.

Na każdym spotkaniu będziemy poruszać jeden temat wiodący, w ramach którego będziemy edukować, dzielić się doświadczeniem i inspirować do rozwoju swoich firm.

Klub marketingowy tworzy społeczność, dlatego istotnym elementem spotkań jest dyskusja i wymiana poglądów na dany temat. Zaangażowanie uczestników to klucz do wzajemnego rozwoju, wymiany poglądów i nauki na cudzych błędach.

Spotkania odbywają się raz w miesiącu. Liczba miejsc jest ograniczona. Prosimy o przemyślaną rezerwacje miejsc.

Organizatorem wydarzenia jest Magda Piórkowska prowadząca firmę „Umiem w marketing”. Od ponad 10 lat zajmuje się marketingiem i sprzedażą, prowadząc szkolenia, kursy i konsultacje biznesowe. Codziennie dzieli się wiedzą z marketingu w przystępny sposób na swoim Instagramie: @umiem_w_marketing.


Kontakt

Gdyńskie Centrum Kultury
ul. Jana z Kolna 25
81-354 Gdynia
NIP: 586-12-13-177
REGON: 000283156