Regulamin sprzedaży biletów
Jeśli jesteś osobą o szczególnych potrzebach przed zakupem biletu na koncert/spektakl/wydarzenie, prosimy
o kontakt osobisty, mailowy pod adresem sekretariat@gck.gdynia.pl lub telefoniczny: 667 022 652. Chcemy zrobić wszystko,
by wydarzenie w Konsulacie Kultury było dla Ciebie dostępne i dało Ci takie same emocje jak każdemu.
Przed zakupem biletu dla kogoś, prosimy o informację czy osoba ta ma szczególne potrzeby w związku z poruszaniem się o kulach, na wózku, z niedosłyszeniem, niedowidzeniem, niesprawnością intelektualną lub psychiczną, by przygotować się na spotkanie i zaproponować najkorzystniejsze miejsce na widowni i jak najpełniejszy odbiór wydarzenia.
Obowiązek informacyjny przy sprzedaży biletów
W związku z wdrożeniem ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: RODO), Gdyńskie Centrum Kultury z siedzibą w Gdyni, zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO informuje, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdyńskie Centrum Kultury w Gdyni, zwane dalej GCK.
- GCK powołało inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez GCK.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak ich wyklucza możliwość rezerwacji biletów na proponowane przez GCK wydarzenia.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest wykonanie umowy dotyczącej sprzedaży biletów na wydarzenia organizowane przez GCK. Przetwarzanie danych Pani/Pana jest niezbędne do wykonania zobowiązania.
- Dane, które przetwarzane są przez GCK: imię i nazwisko, numer telefonu, adres e – mail, wykorzystywane są wyłącznie do podjęcia niezbędnych czynności związanych z rezerwacją biletów.
- Pani/Pan dane będą przetwarzane przez czas trwania Umowy i w okresie do przedawnienia roszczeń z niej wynikających, w tym roszczeń publiczno-prawnych chyba, że przepisy szczególne przewidują dłuższy okres przechowywania.
- Administrator nie przekazuje Pani/Pana danych osobowych innym podmiotom, dane te nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowych.
- Pan/Pani posiada prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, uzupełnienia, przenoszenia, a także prawo sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji będących wynikiem profilowania.
Rezerwacje
I. Rezerwacja Indywidualna:
- Rezerwacji Indywidualnych można dokonać:
a) osobiście – kasa GCK (Konsulat Kultury, ul. Jana z Kolna 25)
b) telefonicznie – 667 022 652
c) mailowo – rezerwacje@gck.gdynia.pl - Rezerwacja osobista i telefoniczna wymagają podania pracownikowi Kasy następujących danych: imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego. Tym samym widzowie wyrażają zgodę na kontakt ze strony pracownika GCK w celu skutecznej obsługi rezerwacji w przypadkach ewentualnych zmian w Repertuarze itp.
- Rezerwacje indywidualne przyjmowane są najpóźniej na 7 dni roboczych przed imprezą.
- Zarezerwowane bilety indywidualne należy odebrać w Kasie GCK do 7 dni roboczych przed datą wydarzenia. Po tym terminie bilety zostaną przeznaczone do ponownej sprzedaży.
II. Rezerwacja grupowa:
- Zarezerwowane bilety grupowe należy odebrać w Kasie GCK do 10 dni przed planowanym wydarzeniem. Po tym terminie bilety zostaną przeznaczone do ponownej sprzedaży.
- Bilet grupowy – można zarezerwować tylko drogą mailową, pod adresem rezerwacje@gck.gdynia.pl. Rezerwacja zostanie dokonana i jest ważna po otrzymaniu informacji zwrotnej z danymi dotyczącymi rezerwacji.
III. Bilety bezpłatne:
- Bezpłatny bilet, wydawany jest raz w roku, w ramach dostępności (pkt. 3 ppkt 7) i tylko na wydarzenia produkowane przez Gdyńskie Centrum Kultury, posiadaczom karty Gdynia Moje Miasto, i podlega takim samym prawom rezerwacji jak zwykły bilet; należy go odebrać bezpośrednio w kasie GCK, gdyż wymaga zeskanowania karty mieszkańca w systemie.
Formy płatności
- Sprzedaż on-line (przez zewnętrzny serwis Interticket): w zakładce BILETY na stronie www.gck.gdynia.pl.
- Przelew (wyłącznie przy zakupie biletów grupowych): wpłaty należy dokonać do 10 dni roboczych przed spektaklem na nr konta GCK: 64 1440 1084 0000 0000 0079 6301.
W tytule przelewu należy wpisać: nazwa spektaklu/wydarzenia, data, godzina, rodzaj biletów, ilość biletów. Potwierdzenie przelewu należy przesłać mailem na adres rezerwacje@gck.gdynia.pl do godziny 23.59 dnia poprzedzającego wygaśnięcie rezerwacji. - Gotówka, karta płatnicza lub kredytowa, Blik: Kasa GCK.
- Wystawiamy fakturę VAT na życzenie klienta do 30 dni od daty zakupu wyłącznie za okazaniem biletu i paragonu fiskalnego.UWAGA! Faktura z NIP-em firmy może być wystawiona tylko w przypadku, jeżeli nie został wystawiony paragon z kasy fiskalnej. Po wystawieniu paragonu, wystawienie faktury z NIP-em nie jest możliwe.
Rodzaje biletów
- Normalny – przysługuje klientom niepodlegającym ulgom.
- Osobie z niepełnosprawnością, posiadającej orzeczenie o umiarkowanym lub znacznym stopniu niepełnosprawności, za okazaniem legitymacji uprawniającej do zniżki, a także jednej osobie towarzyszącej widzowi z niepełnosprawnością, przysługują bilety ulgowe o wartości 50% biletu normalnego.
- Ulgowy na wybrane wydarzenia – przysługuje emerytom, rencistom, uczniom, studentom do 26 roku życia, za okazaniem legitymacji uprawniającej do zniżki oraz osobom z niepełnosprawnością, które nie wymagają obecności opiekuna, na podstawie okazania dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Grupowy szkolny na wybrane wydarzenia – grupie na każde 10 osób, przysługuje jeden bilet bezpłatny.
- Grupowy na wybrane wydarzenia – grupie powyżej 10 osób przysługuje jeden bilet bezpłatny.
- Wejściówka – zniżka w wysokości 50% przysługuje widzom na 15 minut przed rozpoczęciem wydarzenia wyłącznie w Kasie GCK. Zakup wejściówki możliwy wyłącznie w Kasie GCK i tylko na wydarzenia produkowane przez GCK. Ilość wejściówek ograniczona.
- Bezpłatny bilet Gdynia Moje Miasto obowiązuje jedynie na wydarzenia produkowane przez GCK. Na wydarzenia podlegające promocji przeznaczonych jest 10 bezpłatnych biletów.
Promocje i ulgi
- Dzieci do lat 2 wchodzą bezpłatnie pod warunkiem, że będą siedziały u rodzica/opiekuna na kolanach. Zasada dotyczy tylko i wyłącznie wydarzeń dla dzieci z kategorii wiekowej do 6 roku życia oraz Małej Gdyńskiej Filharmonii.
- Metropolitalna Karta do Kultury uprawnia do 10% zniżki na zakup biletu na wydarzenia produkowane przez GCK.
- Karta Gdynia Rodzinna i Karta Gdynia Senior Plus uprawniają do 10% zniżki na zakup biletu na wydarzenia produkowane przez GCK.
- Za okazaniem dokumentu ze zdjęciem można otrzymać 50% zniżki na zakup biletu na wydarzenie, które odbywa się w dniu urodzin. Dotyczy wydarzeń produkowanych przez GCK.
- Promocje nie łączą się, naliczane są od ceny biletu normalnego, zniżki nie dotyczą biletów promocyjnych i specjalnych.
- Wszystkie wskazane powyżej ulgi przysługują po okazaniu odpowiedniego dokumentu upoważniającego do uzyskania ulgi. Dokument należy pokazać w Kasie podczas zakupu oraz podczas wejścia na widownię.
Zwroty
- Bilety indywidualne można zwracać najpóźniej na 3 dni przed datą rozpoczęcia wydarzenia. Nie dotyczy biletów ze sprzedaży internetowej oraz biletów wymienionych z Voucherów.
- Bilety grupowe można zwracać najpóźniej na 10 dni przed datą rozpoczęcia wydarzenia.
- Za bilety zakupione za pomocą systemu Interticket należność zostanie zwrócona zgodnie z Regulaminem Interticket.
- Zwroty należności za bilety dokonywane są jedynie w miejscu ich zakupu, po okazaniu paragonu fiskalnego dołączonego do biletów przy sprzedaży, paragonu z terminala płatniczego (w przypadku płatności kartą) dołączanego do biletów, lub faktury VAT.
W przypadku braku paragonu Kasa ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu biletów. - Za niewykorzystane bilety Kasa nie zwraca należności.
- W przypadku odwołania wydarzenia lub zmiany w Repertuarze możliwa jest wymiana biletów na to samo wydarzenie lub inne z bieżącego Repertuaru lub w ostateczności odbiór gotówki.
- Za bilety grupowe zakupione przelewem należność zwracana będzie w tej samej formie.
Informacje dla widza
- Miejsca na widowni są numerowane.
- Osoby spóźnione nie zostaną wpuszczone na widownię.
- W trakcie wydarzeń obowiązuje zakaz używania telefonów komórkowych oraz rejestracji audio-video.
- W trakcie wydarzeń obowiązuje zakaz spożywania posiłków. Można spożywać napoje zakupione w Cafe Kultura w specjalnych opakowaniach „na wynos”.
- Organizator ma prawo odmówić wejścia na widownię osobie pod wpływem alkoholu
i substancji odurzających. - Widzów z niepełnosprawnością, w tym z niepełnosprawnością ruchową prosimy o poinformowanie o niepełnosprawności w momencie zakupu biletu lub dokonywania rezerwacji. Pozwoli nam to zapewnić komfort Państwa wizyty na naszych wydarzeniach. Ze względu na układ widowni ilość miejsc dla osób na wózkach inwalidzkich jest ograniczona i dotyczy tylko pierwszego rzędu. Prosimy przed dokonaniem zakupu biletu o kontakt z kasą.
- W Konsulacie Kultury w sytuacji obowiązywania przepisów pandemicznych widzowie mają obowiązek noszenia masek zakrywających drogi oddechowe (usta i nos).
a. Przebywanie na terenie teatru, szczególnie w jego pomieszczeniach – możliwe jest wyłącznie w maseczkach zasłaniających drogi oddechowe.
b. Widzowie są zobowiązani do samodzielnego zapewnienia sobie odpowiednich środków ochrony osobistej w postaci wyżej wymienionej maseczki zakrywającej.
c. GCK nie zapewnia bezpłatnych maseczek widzom – możliwa jest ich odpłatna dystrybucja w Kasie.
d. Widzowie uchylający się od obowiązku noszenia maseczek ochronnych mogą zostać wyproszeni z Konsulatu Kultury przez obsługę bileterską bądź pracowników ochrony, bez prawa żądania zwrotu pieniędzy za bilet.
e. Zużyte maski ochronne oraz inne środki ochrony osobistej należy wyrzucać do specjalnie w tym celu oznaczonych koszy na śmieci.
8. Dokonanie rezerwacji jak i zakup biletu jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu.