Regulamin sprzedaży biletów
Jeśli jesteś osobą o szczególnych potrzebach, przed zakupem biletu na wydarzenie organizowane w Konsulacie, prosimy o kontakt osobisty, mailowy (pod adresem sekretariat@gck.gdynia.pl) lub telefoniczny: 667 022 652. Chcemy zrobić wszystko, by udział w wydarzeniu był dla Ciebie dostępny.
Przed zakupem biletu dla osoby ze szczególnymi potrzebami w związku z poruszaniem się o kulach, na wózku, z niedosłyszeniem, niedowidzeniem, niesprawnością intelektualną lub psychiczną, by przygotować się na spotkanie i zaproponować najkorzystniejsze miejsce na widowni i jak najpełniejszy odbiór wydarzenia.
W przypadku problemów z biletami zakupionymi online należy się kontaktować z operatorem sprzedaży: kontakt@tixsel.pl
- Obowiązek informacyjny przy sprzedaży biletów
W związku z wdrożeniem ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: RODO), Gdyńskie Centrum Kultury z siedzibą w Gdyni, zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO informuje, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdyńskie Centrum Kultury w Gdyni, zwane dalej GCK.
- GCK powołało inspektora ochrony danych, p. Mateusza Gigiewicza, z którym można się kontaktować w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez GCK: m.gigiewicz@gck.gdynia.pl.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich brak wyklucza możliwość rezerwacji biletów na proponowane przez GCK wydarzenia.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest wykonanie umowy dotyczącej sprzedaży biletów na wydarzenia organizowane przez GCK. Przetwarzanie danych Pani/Pana jest niezbędne do wykonania zobowiązania.
- Dane, które przetwarzane są przez GCK: imię i nazwisko, numer telefonu, adres e–mail, wykorzystywane są wyłącznie do podjęcia niezbędnych czynności związanych z rezerwacją biletów.
- Pani/Pan dane będą przetwarzane przez czas trwania Umowy i w okresie do przedawnienia roszczeń z niej wynikających, w tym roszczeń publiczno-prawnych chyba, że przepisy szczególne przewidują dłuższy okres przechowywania.
- Administrator nie przekazuje Pani/Pana danych osobowych innym podmiotom, dane te nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowych.
- Pan/Pani posiada prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, uzupełnienia, przenoszenia, a także prawo sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji będących wynikiem profilowania.
2. Rezerwacje
I. Rezerwacja Indywidualna:
- Rezerwacji Indywidualnych można dokonać:
a) osobiście – kasa GCK (Konsulat Kultury, ul. Jana z Kolna 25)
b) telefonicznie – 667 022 652
c) mailowo – rezerwacje@gck.gdynia.pl - Rezerwacja osobista, telefoniczna oraz mailowa wymagają podania pracownikowi Kasy następujących danych: imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego. Tym samym widzowie wyrażają zgodę na kontakt ze strony pracownika GCK w celu skutecznej obsługi rezerwacji w przypadkach ewentualnych zmian w Repertuarze itp.
- Rezerwacje indywidualne przyjmowane są najpóźniej na 7 dni roboczych przed imprezą.
- Zarezerwowane bilety indywidualne należy odebrać w Kasie GCK do 7 dni roboczych przed datą wydarzenia. Po tym terminie bilety zostaną przeznaczone do ponownej sprzedaży.
II. Rezerwacja grupowa:
- Bilet grupowy – można zarezerwować tylko drogą mailową, pod adresem rezerwacje@gck.gdynia.pl. Rezerwacja zostanie dokonana i jest ważna po otrzymaniu informacji zwrotnej z danymi dotyczącymi rezerwacji.
- Zarezerwowane bilety grupowe należy odebrać w Kasie GCK do 10 dni przed planowanym wydarzeniem. Po tym terminie bilety zostaną przeznaczone do ponownej sprzedaży.
III. Rezerwacja biletów bezpłatnych Gdynia Moje Miasto:
- Bezpłatny bilet, wydawany jest raz w roku posiadaczom karty Gdynia Moje Miasto, w ramach dostępności (pkt. 4 ppkt 7) i tylko na wybrane wydarzenia odbywające się w Konsulacie Kultury. Bilet bezpłatny podlega takim samym prawom rezerwacji jak zwykły bilet i należy go odebrać bezpośrednio w kasie GCK, gdyż wymaga zeskanowania karty mieszkańca w systemie.
3. Formy płatności
- Sprzedaż on-line (przez zewnętrzny serwis): w zakładce BILETY na stronie https://gck.tixsel.pl/repertuar.
- Przelew (wyłącznie przy zakupie biletów grupowych): wpłaty należy dokonać do 10 dni roboczych przed spektaklem na nr konta GCK: 64 1440 1084 0000 0000 0079 6301.
W tytule przelewu należy wpisać: nazwa spektaklu/wydarzenia, data, godzina, rodzaj biletów, ilość biletów. Potwierdzenie przelewu należy przesłać mailem na adres rezerwacje@gck.gdynia.pl do godziny 23.59 dnia poprzedzającego wygaśnięcie rezerwacji. - Gotówka, karta płatnicza lub kredytowa, Blik: Kasa GCK.
- Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT, przy czym chęć otrzymania faktury VAT należy zgłosić przed rozpoczęciem zakupu. Faktura VAT może być wystawiona tylko w przypadku, jeżeli nie został wystawiony paragon z kasy fiskalnej. Po wygenerowaniu paragonu fiskalnego wystawienie faktury VAT nie jest możliwe.
4. Rodzaje biletów
- Normalny – przysługuje klientom niepodlegającym ulgom.
- Osobie z niepełnosprawnością, posiadającej orzeczenie o umiarkowanym lub znacznym stopniu niepełnosprawności, za okazaniem legitymacji uprawniającej do zniżki, a także jednej osobie towarzyszącej widzowi z niepełnosprawnością, przysługują bilety ulgowe o wartości 50% biletu normalnego.
- Ulgowy na wybrane wydarzenia – przysługuje emerytom, rencistom, uczniom, studentom do 26 roku życia, za okazaniem legitymacji uprawniającej do zniżki oraz osobom z niepełnosprawnością, które nie wymagają obecności opiekuna, na podstawie okazania dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Grupowy na wybrane wydarzenia – grupie zorganizowanej na każdą pełną 10-kę osób, przysługuje jeden (jedenasty) bilet bezpłatny. Grupa zorganizowana to grupa powyżej 10 osób.
- Wejściówka – zniżka w wysokości 50% przysługuje widzom na 15 minut przed rozpoczęciem wydarzenia. Zakup wejściówki możliwy wyłącznie w Kasie GCK i tylko na wydarzenia produkowane przez GCK. Liczba wejściówek ograniczona.
- Bezpłatny bilet dostępny dla mieszkańców Gdyni posiadających Kartę Gdynia Moje Miasto. Obowiązuje tylko na wybrane wydarzenia. Biletów odebranych na Kartę Gdynia Moje Miasto nie można wymieniać, ani zwracać.
- Karnet – uprawnia do uczestnictwa w określonej liczbie lub rodzaju wydarzeń w wyznaczonym czasie.
Promocje i ulgi
- Dzieci do lat 2 wchodzą bezpłatnie pod warunkiem, że będą siedziały u rodzica/opiekuna na kolanach. Zasada dotyczy tylko i wyłącznie wydarzeń dla dzieci z kategorii wiekowej do 6 roku życia oraz Małej Gdyńskiej Filharmonii.
- Metropolitalna Karta do Kultury, Karta Gdynia Rodzinna i Karta Gdynia Senior Plus uprawniają do 10% zniżki na zakup biletu na wydarzenia produkowane przez GCK.
- Za okazaniem dokumentu ze zdjęciem można otrzymać 50% zniżki na zakup biletu na wydarzenie, które odbywa się w dniu urodzin. Dotyczy wydarzeń produkowanych przez GCK.
- Promocje nie łączą się, naliczane są od ceny biletu normalnego, zniżki nie dotyczą biletów promocyjnych i specjalnych.
- Wszystkie wskazane powyżej ulgi przysługują po okazaniu odpowiedniego dokumentu upoważniającego do uzyskania ulgi. Dokument należy pokazać w Kasie podczas zakupu oraz podczas wejścia na widownię.
- GCK może wprowadzać Bilet promocyjny i/lub Voucher na wybrane wydarzenia.
Zwroty
- Bilety ze sprzedaży internetowej oraz bilety wymienione z Voucherów nie podlegają zwrotowi.
- Bilety indywidualne można zwracać najpóźniej na 3 dni przed datą rozpoczęcia wydarzenia. Bilety grupowe można zwracać najpóźniej na 10 dni przed datą rozpoczęcia wydarzenia.
- Bilety zakupione za pośrednictwem serwisu tixsel.pl nie podlegają zwrotom. Bilet jest ważny w formie wydruku lub na ekranie urządzenia mobilnego. Zwroty i zamiany biletów zakupionych za pośrednictwem tixsel.pl możliwe są w przypadku odwołania spektaklu bądź zmiany repertuaru. Zgodnie z art. 38 pkt 12. ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014.827 ze zm.) nie jest możliwe odstąpienie od umowy oraz zwrot pieniędzy za zakupione bilety online.
- Za bilety zakupione za pomocą innych systemów zewnętrznych należność zostanie zwrócona zgodnie z Regulaminem danego systemu.
- Bilety odebrane na Kartę Gdynia Moje Miasto nie podlegają wymianie, ani zwrotom.
- Zwroty należności za bilety dokonywane są jedynie w miejscu ich zakupu, po okazaniu paragonu fiskalnego wydanego do zakupionych biletów przy, lub faktury VAT.
W przypadku braku dowodu zakupu Kasa ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu biletów. - Za niewykorzystane bilety Kasa nie zwraca należności.
- W przypadku odwołania wydarzenia lub zmiany w Repertuarze możliwa jest wymiana biletów na to samo wydarzenie lub inne z bieżącego Repertuaru lub w ostateczności odbiór gotówki.
- Za bilety grupowe płacone przelewem należność zwracana będzie w tej samej formie.
Informacje dla widza
- Miejsca na widowni są numerowane.
- Osoby spóźnione nie zostaną wpuszczone na widownię.
- W trakcie wydarzeń obowiązuje zakaz używania telefonów komórkowych oraz rejestracji audio-video.
- W trakcie wydarzeń obowiązuje zakaz spożywania posiłków. Można spożywać napoje zakupione w Cafe Kultura w specjalnych opakowaniach „na wynos”.
- Organizator ma prawo odmówić wejścia na widownię osobie pod wpływem alkoholu
lub innych substancji odurzających. - Widzów z niepełnosprawnością, w tym z niepełnosprawnością ruchową prosimy o poinformowanie o niepełnosprawności w momencie zakupu biletu lub dokonywania rezerwacji. Pozwoli nam to zapewnić komfort Państwa wizyty na naszych wydarzeniach. Ze względu na układ widowni liczbę miejsc dla osób na wózkach inwalidzkich jest ograniczona i dotyczy tylko pierwszego rzędu. Prosimy przed dokonaniem zakupu biletu o kontakt z kasą.
- Dokonanie rezerwacji jak i zakup biletu jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu sprzedaży biletów.